www.okonbrzmidumnie.fora.pl
sesja RPG

FAQ Użytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Zaloguj
Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Szukaj

Orsik Loderr - Krasnolud kowal

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.okonbrzmidumnie.fora.pl Strona Główna -> Karty Postaci
Autor Wiadomość
Qazi
Orsik Loderr



Dołączył: 28 Paź 2017
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 20:00, 01 Lis 2017    Temat postu: Orsik Loderr - Krasnolud kowal

Historia:
Orsik pochodzi z klanu Loderr. Klan ten słynął z kunsztu wytopu i obróbki metali. Swojego czasu zaopatrywał liczne inne klany w swoją broń i pancerze. Mimo tego, że członkowie klanu Loderr nie byli wojownikami to ich siedzibą była kopalnia Kharaz na zachodzie Zorachi, głęboko w górach. Ponoć w Dawnych Latach szybami ich kopalni dało się przejść pod całym pasmem gór nie widząc słońca przez dwa tygodnie. Z biegiem lat i ciągłych potyczek klan wzbogacił się i zaczął najmować inne klany do obrony, samemu zagłębiając się w poznawanie wszystkich tajemnic kowalstwa i metalurgi, aż nadeszła Wielka Wojna Magów która spustoszyła całą okolicę i zmusiła niemal wszystkie klany do wędrówki i odnalezienia nowego miejsca w świecie. Klan Loderr nie porzucił dziedzictwa przodków i dalej praktykuje kucie broni. Jako wędrowne plemię które pojawia się tam gdzie wybuchają większe lub mniejsze potyczki i gdzie można zarobić na wykuwaniu mieczy.

Orsik jest czeladnikiem Mistrza Glofa specjalizującego się w broniach obuchowych. Od dziecka potrafi trzymać młot kowalski oraz nie straszny mu ogień. Odkąd kompania Mistrza Glofa zawędrowała do Nadborza Orsik który kończył już terminować myślał tylko o Wędrówce która tradycyjnie kończyła termin, a miała na celu poznanie świata i innych technik kowalstwa oraz rodzajów broni.

Statystyki:
[list]Zdrowie: 29
Siła: 29
Zręczność: 22
Inteligencja: 27
Charyzma: 25

Obrona: 23
Moc: 38
Szybkość: 31


Talenty:
Kowalstwo (naprawa broni i pancerzy)
Twarda skóra +1 do ochrony przed ogniem (sukces 1k6 > 2)


Ekwipunek:

Młot kowalski (+4) obrażenia 2k10+6
Kubrak czeladnika +2 Ochrony + (ochrona przed ogniem skuteczna przy rzucie 1k10 >7) (zmiana MG)

Sakiewka:
19 Z
27 S
55 M


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Qazi dnia Śro 20:37, 22 Lis 2017, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.okonbrzmidumnie.fora.pl Strona Główna -> Karty Postaci Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin